Logo Turisme del Berguedà

Agenda

“Som tots Sants”?

31 d'octubre de 2026


Un petit cementiri enmig del bosc es converteix en l’escenari de “Som tots Sants?”, una visita dramatitzada que ens transporta a la postguerra i a la vida dels habitants de les colònies tèxtils.

 

En una data tan assenyalada, els habitants de la colònia porten flors als seus morts mentre les seves històries, sentiments i secrets afloren davant dels espectadors. En un nucli petit i tancat, on no sempre és fàcil ser un mateix i sentir potser no és correcte, l’espectacle reflexiona, amb tocs d’humor, sobre allò que som i allò que mostrem ser.

 

La proposta, a càrrec del Museu de la Colònia Vidal, té lloc al cementiri de Merola i ofereix una experiència de cultura i memòria vinculada a la tradició de Tots Sants.

 

L'espectacle dramatitzat forma part de les XIV Jornades de les Colònies Industrials, un programa d’accions organitzades pel Museu de la Colònia Vidal i l’Associació d’Amics de les Colònies Industrials de l’Alt Llobregat amb el suport de l’Ajuntament de Puig-reig i la Diputació de Barcelona.

 

Reserva i venda d’entrades:

 

museu@museucoloniavidal.org - 93 829 04 58


Compra les entrades a Tickètic

 

Més informació

 

  • Horari: 11:30 h.

  • Lloc: Cementiri de Merola.

  • Preu: 10 € · Menors de 10 anys, gratuït.

Fes-te amic del Berguedà!

OFICINA DE TURISME DEL BERGUEDÀ

Horari d'atenció al client:

de dilluns a divendres de 9 a 14 h.

de dilluns a divendres festius de 10 a 14 h.

Tel. 654 125 696

E-mail: turisme@elbergueda.cat

46-462233_watsapp-icon-png-whatsapp-business-app-download-transparent.png

RECONEIXEMENTS

  • biosphere fondo trans
  • Logo_DTI_3_adherido_Comarca_Berdega.png

 

  • logo-agencia.png
  • logo-terra-futurs.png
  • logo-diba.png
  • XPT transparentxic.png
  • logo-pirineus.png
  • nattur-blanc3.png
  • interreg-blanc.png

Segueix-nos

  • peu-twitter.png
  • peu-facebook.png
  • peu-youtube.png
  • peu-instagram.png
  • Wikiloc icona.png