
Del 22 de maig de 2026 al 24 de maig de 2026
Divendres 22 de maig
20 h. Cercavila pels carrers i places del barri amb la xaranga Entrompats Band, obsequiant el veïnat amb tandes de Patum (tabal, maces, guites i gegants), que finalitzaran amb tirabols a la plaça nova de la Pietat (plaça de Francesc Palau i Quer).
Dissabte 23 de maig
Plaça de la Pietat (plaça de Francesc Palau i Quer).
D’11 a 13 h. Jocs al carrer amb la Cia. de Jocs l’Anònima
19 h. Tandes de Patum completa amb música en directe de la xaranga Entrompats Band. Es faran dos salts de plens i tirabols.
Diumenge 24 de maig
Plaça de la Pietat (plaça de Francesc Palau i Quer).
8 h. Esporgada de timó i plantes aromàtiques a Tagastet
9:30 h. Despertada general amb repicada de campanes, a la capella de la Pietat
10 h. Esmorzar popular
12 h. Patum de lluïment amb música en directe amb la Banda de l’Escola Municipal de Música de Berga i l’assistència dels representants del pubillatge de La Valldan.
18 h. Lliurament dels premis del concurs de dibuix als participants guanyadors de les escoles de Berga.
18:30 h. Tandes de Patum completa amb un salt de plens i tirabols amb música en directe de la xaranga Entrompats Band.
Lloc: Diferents espais, Berga.
Fes-te amic del Berguedà!
OFICINA DE TURISME DEL BERGUEDÀ
Horari d'atenció al client:
de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
de dilluns a divendres festius de 10 a 14 h.
Tel. 654 125 696
E-mail: turisme@elbergueda.cat
Premsa