
22 de juliol de 2026
El duet, format per Quirze Puig (violí) i Pau Farré (violoncel), presenta una proposta musical que recorre els principals períodes de la història de la música. Formats al Conservatori de Música dels Pirineus i amb arrels al Berguedà, els dos músics comparteixen un projecte basat en la sensibilitat i l’expressivitat.
El programa ofereix un itinerari que s’inicia en el Barroc i s’estén fins a repertori del segle XX, amb una selecció variada que permet apreciar diferents estils i llenguatges musicals, incloent-hi peces conegudes de compositors com Antonio Vivaldi, Johann Sebastian Bach o Johannes Brahms.
La complicitat entre els dos intèrprets es manifesta en un diàleg instrumental viu, equilibrat i expressiu, on el violí i el violoncel esdevenen veus complementàries d’un mateix relat musical.
Més informació CIVITAS CULTURA
Horari: 12 h.
Lloc: Sant Climent de la Torre de Foix, Guardiola.
Fes-te amic del Berguedà!
OFICINA DE TURISME DEL BERGUEDÀ
Horari d'atenció al client:
de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
de dilluns a divendres festius de 10 a 14 h.
Tel. 654 125 696
E-mail: turisme@elbergueda.cat
Premsa